Sleek matte liquid lipstick - Shabby Chic&Petal

23:14


Sjećate se kada je Sleek došao u Muller? Izazvao je opće oduševljenje, napokon nam je dostupan poznati britanski brend koji se do nedavno mogao samo naručiti online! U našoj prvoj posjeti njihovom stalku kupile smo ova dva mat tekuća ruža koji su uz palete highlightera ujedno njihovi bestselleri.

Do you remember when Sleek makeup came to Muller stores? Everyone was so excited, we could finally buy things in person from this famous British brand, and didn’t have to order them online anymore. In our first visit to their stand, we bought these two liquid matte lipsticks, which are with the highlighter pallets also their bestsellers. 


Od tada je prošlo poprilično vremena, a ruževi nikako da dočekaju svoju recenziju. Također su zapostavljeni u našim make up kolekcijama. No, krenimo od početka. Karmen je za sebe izabrala nijansu Petal, a Iva Shabby Chic. Obje su roskaste nude nijanse, a u vrlo sličnom rangu nalaze se i nijanse Birthday Suit, Bittersweet i nešto tamniji Velvet Slipper. Zašto smo se odlučile na pisanje zajedničke recenzije ova dva ruža? Jer su se pokazali totalno različiti, a do kraja teksta moći ćete zaključiti koja od nas je izvukla deblji kraj.


It has been a while since that, and the lipsticks still didn’t get a review. They are also overlooked in our makeup collections. But let’s start from the beginning. Karmen picked up for herself shade Petal and Iva chose shade Shabby Chic. They are both pink nude shades, and in this range, there are also very similar shades – Birthday Suit, Bittersweet and slightly darker Velvet Slipper. Why did we decide to write a review together? Because our lipsticks tested out so differently, and by the end of the text you’ll find out which one got it worse.

 

Ruževi dolaze u klasičnoj plastičnoj ambalaži, koja je vrlo korektna i moguće je vidjeti pravu nijansu ruža bez otvaranja. Cijena ruža je 62 kn za količinu od 6  ml. Aplikator je prva stvar koja razlikuje ove dvije nijanse. Kod Petal je spužvasti dio nešto duži i spljošteniji te je čak i sama drška mrvicu duža. Oba su ravno rezana sa zaobljenim vrhom te omogućavaju relativno precizno nanošenje. Prijeđimo sada na opis teksture i nijanse pojedinog ruža.


The lipsticks come in a classic plastic packaging, which is solid and you can see the real shade without opening. The price of the lipstick is 7€ on official Sleek webshop for the amount of 6 ml. The applicator is the first thing that is different with these two lipsticks. The shade Petal has a slightly longer and thinner spongy part, even the wand is a bit longer. Both have a straight cut and rounded point which makes application relatively precise. Now let’s get to the shade and texture description of each shade.

 

Što kaže Iva o nijansi Shabby Chic?

Ovo je jedna od tipičnih nijansi u mojoj kolekciji jer padam na rozo mauve tonove, a ovdje se našla swatchana uz moja dva omiljena ruža. Na meni izgleda prilično tamno s obzirom na swatcheve koje sam vidjela na drugima, no to mi se redovito događa i često to napomenem u recenzijama. Tekstura ruža je prilično tekuća i lagana te ju je moguće nanijeti u vrlo tankom sloju. To je vrlo bitno jer se prvim „podebljavanjem“ ruž počinje grudati i pucati. Pigmentacija je dobra tako da mi je jedan sloj dovoljan za potpuno prekrivanje. Suši se u potpuni mat u otprilike pola minute. Na usnama ga definitivno osjetim, prilično je suh i zateže. Probala sam ga nanositi s balzamom ispod, no to nije naročito pomagalo. Primijetila sam da mi uz balzam nijansa također povuče više crvenkasto pa ga izbjegavam. Ne sviđa mi se kako ruž ističe teksturu usana, doslovno se uvuče u svaku linijicu, tako da usne izgledaju baš suho i zategnuto. Trajnost mu je solidna, rekla bih četiri do pet sati, ovisno koliko pričam, pijem ili jedem. Sve u svemu ruž mi je solidan, no zbog navedenih minusa nikada nije postao omiljeni i nosim ga tek s vremena na vrijeme.


What does Iva say about the shade Shabby Chic?

This is one of the shades that I typically go for, and I have multiple pink mauve lipsticks in my collection. Here you can see it swatched next to two of my favorite lipsticks. On me it shows quite darker than seen on swatches of others, but that happens to my often and I usually mention that in reviews. The texture of lipstick is nice liquid and light, and you can easily apply it in a thin layer. That’s also really important because due to over layering it can star to crumble and crack. It’s also really pigmented so it gives full coverage in one swipe. It dries out completely matte in about half minute. I can definitively feel it on the lips because it’s really dry and tightens the lips. I tried applying it with lip balm underneath, but that didn’t help much. I also noticed that with the lip balm the shade becomes more of red toned which I don’t like. It wears pretty good, about four to five hours, depending on how much do I talk, drink or eat. All in all, the lipstick is quite all right, but because of all mentioned disadvantages it never became my favorite and I only wear it from time to time.


Što kaže Karmen o nijansi Petal?

Kako posjedujem nekoliko različitih, a toliko istih nijansi boje mesa kada se radi o ruževima ja sam ovoga puta posegnula za nježnom ružičastom nijansom. Tester sam isprobala samo na ruci i nijansa mi se svidjela na prvu. Tek kada sam došla doma i nanijela ga na usne shvatila sam da se radi o boji koja je ipak presvijetla za moj ten. Što reći nego da sam se nažalost uvjerila da rasvjeta u prodavaonicama zna prevariti i da više ne kupujem ruževe na prvu. Što se tiče same formule, ruž je vrlo maziv i doslovno klizi po usnicama. Ono na što morate biti spremne je to da se sa ovom bojom na usnama ističe svaka njihova nepravilnost i svaki suhi dio. Dakle, piling prije nanošenja je obavezan korak. Kako se radi o poprilično svijetloj nijansi sa jednim slojem na usnama su mi vidljivi tragovi aplikatora, a kada želim nanijeti drugi sloj dolazim do problema. Čak i kada sačekam da se prvi sloj u potpunosti osuši, sa nanošenjem drugog on se počne micati i zaista je teško lijepo ga nanijeti. Na usnama nije ljepljiv i kada se osuši ne prenosi se na čašu. No sa vremenom se počne mrviti sa unutrašnjeg dijela usana prema sredini. Kao najveći minus bi navela da ga doslovno mogu prstom skinuti sa usana što mi se sa niti jednim mat ružem nije dogodilo. 




Since I own several different that are almost the same shades of mauve pink lipsticks I decided to buy a pink one. I tried the tester in the store only on my hand and I liked the shade. Only when I came home and applied it to my lips I realized that it was a color that was too light for my complexion. Unfortunately, the lighting in the store fooled me and I wouldn't buy this shade if I had to choose again. As far as the formula goes, the lipstick is very easy to apply and literally glides on the lips. What you have to be prepared for is that with this color on your lips every dry part will be amplified so peeling of the lips is a mandatory step before wearing it. When I apply a single layer, there are visible traces of the applicator on the lips, but when I want to apply a second layer I have some difficulties. Even when I wait for the first layer to completely dry out, with the application of the second layer it starts to move and it is really hard to apply it well. It's not sticky on the lips, and when dry it's not transferred to the glass. But with time it starts to crumble from the inner part of the lip to the middle. The biggest down side would be that I can literally remove the lipstick with my finger from the lips when it's dry which didn't happen with a single mat lipstick I own.




Razlika u trajnosti i teksturi je vidljiva i na swatchu. Dok je Shabby Chic nanesen vrlo ravnomjerno, Petal je flekav i vide se potezi. Pri uklanjanju micelarnom Petal se skine kao od šale, dok je za Shabby Chic potrebno upotrijebiti odstranjivač na bazi ulja.

The difference in durability and texture is also visible on the swatch. While Shabby Chic swatches nice and equal, Petal is streaky and you can see the lines. When removing both with micellar water, Petal goes away quickly, but to take off Shabby Chic you need to use oil based remover. 




Kakvo je vaše mišljenje o Sleek ruževima? Koje ste nijanse vi isprobali i koje su vam najdraže?


What is your opinion on Sleek lipsticks? Which shades did you try out and which ones are your favorite?

You Might Also Like

3 comments

  1. Sleek tekući ruž u nijansi 'Vino Tinto' mi je najgori tekući ruž kojeg sam do sada isprobala. Ne nanosi se ravnomjerno, neugodan i težak je na usnama te se nakon 10 min doslovno OLJUŠTIO sa usana. Evo i dokaza :D (http://bit.ly/2xMSddW) Nadam se da je do nijanse..

    OdgovoriIzbriši
  2. Petal mi je odlican,a shabby chic sam gledala recenzije na youtubu i bila mi je predivna ljubicasta nijansa.kada sam ga narucila sa pink pande ono meh,tamno katastrofa.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe