Mojih top 5 proizvoda od ulja

19:27

U posljednje vrijeme u beauty svijetu sve je više govora o uljima kao esencijalnim proizvodima za njegu. Moram priznati da sam ih dugo zaobilazila iz standardnih predrasuda – masna su, ne upijaju se, neprivlačnog su mirisa... No polako sam ih ipak počela uvoditi u svoju rutinu i sada su mi postala nezamjenjiva!


Na tržištu postoji stvarno veliki izbor ulja, što u drogerijama, varijantama prirodne kozmetike, kao i ljekarnama i sl. Bilo da su to čista hladno prešana ulja ili proizvodi koji sadrže neki udio ulja, dobro je proučiti sastav kako bi znali što kupijete. Ja ulja koristim od glave do pete, a sa vama sam odlučila podijeliti svojih omiljenih 5 „uljnatih“ proizvoda. Riječ je o vrlo pristupačnim proizvodima koji su mi jako dragi te ih sa zadovoljstvom koristim.


L'oreal Nutri Gold Extraordinary ulje za lice

Započeti ću sa svojim omiljenim uljem za lice. Prije kupovine sam pročitala više odličnih recenzija što mi je dalo hrabrosti da uvedem novi proizvod u svoju njegu. Počela sam ga koristiti pred par mjeseci, kada je moja koža lica bila prilično suha i osjetljiva te sklona perutanju. Ulje je vrlo jednostavno za korištenje, pipeta je jako higijenska te dozira upravo onu količinu proizvoda koju želite. Bočica se iz tog razloga nikada ne masti, a i estetski je vrlo lijepa i elegantna. Ulje je prilično tekuće, jačeg biljnog mirisa, a u manjoj količini se brzo i lijepo upija u kožu. Njegovo djelovanje me je potpuno oduševilo. Jako je lijepo nahranilo i hidratiziralo moju kožu, bez osjećaja da me je umastilo ili zatvorilo pore. Moram napomenuti kako ulje ima i odličan sastav, zaista je bogato raznovrsnim hranjivim uljima uz minimalne dodatke za očuvanje istih. Za mene apsolutni pogodak i svima bi ga preporučila.

Količina: 30 ml
Cijena i dostupnost: Moj primjerak je iz Dm-a, po cijeni od 82,99 kn


Avon njegujući tretman za kosu s marokanskim arganovim uljem

Uz dobro poznati serum sa zelenim čepom, ovo je jedan od najpopularnijih Avonovih proizvoda za kosu. Namijenjen je svim tipovima kose, a moja je prilično zahvalna, što mogu prepisati pravilnoj njezi i redovitom šišanju. Ovaj tretman koristim svako drugo do treće pranje, što mi se pokazalo idealnim. Pumpica lijepo istiskuje proizvod, a potrebne su mi otprilike dvije do tri kapljice za cijelu dužinu vrhova. Miris je vrlo ugodan i neutralan, a tekstura nešto gušća no lagana. Zaista nemam osjećaj da mi otežava ili masti kosu. Relativno s brzo upija i jako lijepo zagladi dlaku i ostavlja je svilenkastom. Moram priznati da sastav ovog tretmana nije idealan, no meni se jako sviđa njegovo djelovanje te ću ga nastaviti koristiti.

Količina: 30 ml
Cijena i dostupnost: Avon katalog 10, 39 kn

Balea ulje za čišćenje lica

Iako se ovo ulje već povlači s polica Dm-a, moram s vama podijeliti moje oduševljenje njime. Povod za kupovinu je bio to što sam tražila čistač koji mi neće isušiti kožu, a ipak temeljito ukloniti šminku. I tu je rođena ljubav prema ovom proizvodu. J Ne koristim ga za skidanje šminke s očiju, jer ne volim osjećaj „zamagljenog“ pogleda, tako da taj korak prvo obavim micelarnom. Zatim na cijelo lice dobro umasiram par kapljica ovog ulja, što apsolutno otapa svu šminku. U dodiru s vodom s vodom lagano mijenja teksturu i postaje kremastije, no vrlo se lako ispere. Obožavam to što me koža ne zateže nakon umivanja i nema nikakvog masnog filma. Ipak najdraža stvar kod ovog čistača je kako samo topi i skida mat ruževe! S minimalnom količinom ulja na blazinici lagano prebrišem usne bez ikakve muke i isušivanja ili nadraživanja. Zaista se nadam da će u ponudu uvesti barem sličan proizvod, no na tržištu postoji još dosta sličnih uljanih čistača koji su vrlo hvaljeni.

Količina: 100 ml
Cijena i dostupnost: Dm, 3€

Nivea Smooth Sensation ulje za tijelo

Kada je riječ o uljima za tijelo, predstavljam vam svoje otkriće. Niveino ulje je namjenjeno suhoj koži, no ja bi ga preporučila svima koji žele bogatu njegu i mekanu kožu. Ulje je dosta tekuće i blagog mirisa. Jedna velika zamjerka ide pakiranju, naime proizvod se direktno istiskuje iz bočice, tako da je ona uvijek masna i skliska. Pumpica bi bila puno sretnije rješenje, no što je tu je. Ulje nanosim direktno nakon tuširanja na vlažnu kožu. Pustim ga da se upije nekoliko minuta, a zatim lagano ručnikom utapkam u kožu i obrišem višak. Na taj način nema onog nelagodnog masnog osjećaja, a koža je savršeno mekana i nahranjena. Posebno volim koristiti ovo ulje nakon brijanja jer jako lijepo umiri i zagladi kožu. Ne preporučujem ga nanositi na suhu kožu jer se na taj način jako teško upija.
Količina: 100 ml
Cijena i dostupnost: Kozmo, 32,99 kn 

Encian kokosovo ulje

Za kraj ostavljam pravi dragulj među uljima, a to je kokosovo ulje. Svima dobro poznati proizvod, stvarno raznovrsne upotrebe. Odabrala Encianovo hladno prešano ulje jer tada bilo na akciji, sljedećeg puta ću vjerovatno napraviti zalihe. Kako ga ja koristim? Kao intenzivnu masku za kosu prije pranja, umasiram cijelu dužinu kao i vlasište. Pomiješam ga sa smeđim šećerom i koristim za piling tijela i usana. Obožavam ga koristiti i kao maslac za tijelo jer je jako hranjivo i mirišljavo. Kada nemam Balein čistač pri ruci, koristim ga za skidanje šminke što obavlja fenomenalno. Kokosovo ulje upotrebljavam i u kuhinji, pržim povrće na njemu, dodam ga u smoothie, a u desertima maslac zamijenim njime. Ukoliko ga niste isprobale do sada, od srca vam savjetujem i obećajem da ćete ga zavoljeti u barem nekoj od njegovih mnogobrojnih primjena.
Količina: 100 ml
Cijena i dostupnost: Konzum, 33,90 kn  

Velika želja mi je isprobati i hladno prešana ulja koja se nabavljaju u ljekarnama i kod specijaliziranih proizvođača. Vjerujem da postoji značajna razlika od drogerijskih, tako da već imam sastavljenu wish listu ulja koja želim probati, raznih recepata za njihove kombinacije i djelovanje koje postižu. Ukoliko imate kakav prijedlog slobodno mi pišite u komentarima.

To bi bilo sve od mene, do sljedećeg čitanja šaljem puse! :*

You Might Also Like

2 comments

  1. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @herecomesajla? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog .
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe